دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
کد خبر: 1195728
۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹
همایش سید حسن نصرالله

حوزه/ روز اول همایش "مکتب نصرالله (بررسی ابعاد شخصیتی و مبارزاتی شهید سید حسن نصرالله)" با حضور دانش آموختگان طرح ولایت سراسر کشور امروز در موسسه امام خمینی (ره) قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت‌الله محمود رجبی در این همایش در سخنانی به تبیین اهمیت مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی و لزوم تقویت جبهه مقاومت پرداخت و گفت: پس از درخواست های مکرر به آقای سیدحسن نصرالله مبنی بر توصیه ای به طلاب، ایشان تاکید کردند راز پیروزی ما در حزب الله این است که از راس تا پایین همه خود را سرباز مقام معظم رهبری می دانیم، نه این‌طور که منتظر حکم یا صحبتی باشیم، با توجه به شناختی که از داریم اگر احساس کنیم حضرت آقا از مسئله ای راضی هستند آن‌را انجام میدهیم و اگر احساس کنیم نسبت به چیزی اکراهی دارند از آن دوری می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری نیز در این همایش اظهار کرد: اگر بخواهیم سید حسن نصرالله را معرفی کنیم باید بگوییم سرباز بزرگ ولایت؛ مسئله ولایت پذیری بسیار مهم است

وی افزود: خیلی ها حتی رهبران مقاومت جلوی دشمن ایستاده اند اما مسئله ولایت که می‌شود برخی می‌ترسند و ابا دارند آن را ابراز کنند. خصوصیت ویژه سید حسن نصرالله مسئله ولایت مداری بود و از ابراز آن ابائی نداشتند.

همایش "مکتب نصرالله(بررسی ابعاد شخصیتی و مبارزاتی شهید سید حسن نصرالله)" با حضور دانش آموختگان طرح ولایت سراسر کشور، فردا جمعه ۴ آبان ماه تا ظهر در قم، بلوار امین، موسسه امام خمینی (ره) ادامه دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha